Sunday, March 21, 2010

Blue

Oli mulla tänään vaatteetkin päällä. Tässä asussa käväisin kaupungilla.

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Neule ja sukkikset: H&M / kengät: Vagabond / JC:n neule kääräistynä kaulaliinaksi.

Jos olisi ollut lämpimämpi päivä, niin olisin laittanut tämän takin, viime keväinen ostos H&M:ltä.

Image and video hosting by TinyPic

Vaan eipä ollut lämmin, joten tämäkin takki jää vielä odottelemaan parempia aikoja.

Nyt takaisin reaktiopaperin kimppuun.

7 comments:

Regret said...

Ihana tuo neule. Onko malli väljä vai onko siula pari nroa isompi koko?

(Pikkuvinkki lukijan helpotukseksi; laita kommenttiboksin säädökset niin, että boksi avautuu pieneen erilliseen ikkunaan. Helpottaa kummasti kommentoijan toimia ;P )

Tuuli said...

Malli on kyllä lähtökohtaisestikin väljä, mutta otin koon 36 kuitenkin koska tykkäsin just että neule saa olla kunnolla väljä.

(Kiitti vinkistä, tehty! ;) )

tuijja said...

Kiva yksityiskohta tuossa neuleessa. Ja jotenkin hämäävästi mua kiehtoo tämän asun sininen väri, vaikka mä olen henkeen ja vereen mustavalkoharmaa omalta tyyliltäni :D

ladyam said...

Hyvältä näyttää :) Itsekin oottelen kovasti kevättä että saan vanhan vihreän parkatakkini taas käyttöön. Ja just tuo sininen on mulla myös se sävy jonka oon lämmenny vastikään, muita sinisiä en sitten oikein siedäkkään :D

Tuuli said...

tuijja: Mä vannoin itse tosi pitkään mustavalkoharmaan nimeen (toki edelleen), mutta olen hiljalleen onnistunut lisäämään joitan värejäkin vaatekaappiini. Tosin olen todella tarkka siitä, mitä kelpuutan. Sinisiä vaatteita mulla on kyllä todella vähän, mutta tuon neuleen väri kyllä vetosi.

ladyam: Jep, mullekin sininen muuten on jokseenkin hankala väri, jos se ei ole joku denimin sävy :)

Olivia° said...

I love your coat!!

www.les-filles-adorent.blogspot.com

Tuuli said...

Olivia: I love it too, sadly it's maybe a bit too cold here to wear it out just yet...