Wednesday, March 24, 2010

Maxi

Eli kuten pari postausta sitten raportoin, menin ja ostin maxihameen. Tässä nyt sitä kuvallista todistusaineistoa, kuvasin hameen parin eri paidan kera. Tuntuu kyllä, että pystyn yhdistämään hameen vaikka kuinka monen omistamani yläosan kanssa.

 Uskon, että tämmöinen hame jakaa mielipiteitä, mutta itse olen alkanut jotenkin kiintyä siihen. Tällainen täysin itselleen uusi siluetti tuo jotenkin raikkaan tuulahduksen pukeutumiseen, kun tuntuu että kaikkea on jo kokeillut.

Mitäs sanotte? Ihana, hirveä, vai jotain siltä väliltä?




Image and video hosting by TinyPic





Image and video hosting by TinyPic





Image and video hosting by TinyPic





Image and video hosting by TinyPic





Image and video hosting by TinyPic

Hame ja valkoinen toppi: H&M // Raitapaita: Zara // Vyö: Zara // Kengät: Nilson

Skirt and white top: H&M // Striped shirt: Zara // Belt: Zara // Shoes: Nilson

I bought a maxi skirt a couple of days ago, something I thought I'd never do. I kinda like it, though. What do you think? Love it, hate it, something in between?


-

Seuraa blogiani Bloglovinin avulla

4 comments:

NooranElämää said...

Mun mielestä näyttää kyllä tosi hyvältä! :)

peppis said...

Tää on mun mielestä juttu joka sopii hyvin niille ihmisille joiden vartalo on mallia I. Eli itselleni en osaisi ikinä mieltää pitkää hametta kun en viihdy housuissakaan ja jotenkin ne menee mulla samaan kategoriaan :D
Mutta sulle kyllä sopii tosi hyvin ja näyttää kivalle :)

Tuuli said...

Noora: Kiitoksia, mukava saada rohkaisevia kommentteja, kun aluksi olin tosi epävarma tuosta pituudesta.

peppis: En itsekään todellakaan olisi ikinä voinut kuvitella laittavani päälle pitkää hametta, koska en tosiaan ole mikään pitkänhuiskea laiheliini :D Mutta jotenkin ajatus vaan alkoi kiehtomaan, ja päätin antaa tuolle mahdollisuuden. Hiiteen kultaiset pukeutumissäännöt!

Maria said...

Ihana hame, ihana paita, ihana asu! ^^ Olen ihan rakastunut.