Tuesday, March 30, 2010

a quickie

Pikainen päivitys.

Tulipa tänään todettua, että ilmeisesti kiilakorot muutaman sentin platopohjalla ei ole sitten se mun juttu. Kävin tänään matkalla koulusta töihin Zarassa, jossa sovitin aivan julmetun kauniita konjakinruskeita peeptoe kiilakorkoja. Kauneuden lisäksi kengät tuntuivat myös hyvältä jalassa... kunnes hieman liikahdin, ja meinasin lentää turvalleni. Jotenkin vain mun tasapainoaisti ei suostu tekemään yhteistyötä tällaisten kenkien kanssa. En sitten tiedä, olisiko asiaa auttanut jos kiilakorko olisi ollut takaa leveämpi (näissä se oli aika kapea), vai olisiko pystyssä pysyminen ollut silti yhtä haastavaa. No, olihan noissa kyllä sitä korkoakin aika runsaasti, enkä tosiaan ole ikinä vastaavilla tepastellut. Enkä taida tepastellakaan, koska a) kärsivällisyyteni ei riitä tuollaisilla kävelyn opettelemiseen, kun lähtökohta on se, että pystyssäkään ei meinaa pysyä, ja b) koska ehkä noin hurjat korot edelleenkin vain näyttää lähinnä hupaisilta mun jalassa. Pysyttelen luultavasti siis jatkossakin maltillisimmissa ja käytännöllisemmissä koroissa.

Huomenna pläjäytän tänne jotain muutakin asukuvaa kuin sunnuntaikrapulassa otettua kyhäelmää. Tänään ei ehtinyt kuvailla, koska olin käytännössä aamusta iltaan koulussa ja töissä. Huomenna käyn myös vihdoin siellä kangaskaupassa. Olin tänään menossa, huomatakseni että Sanomatalon Eurokangasta ei enää ole. Espalle en enää ehtinyt.

No comments: