Thursday, April 29, 2010

what to buy?

Olen antanut itselleni luvan ostaa kengät, jotka eivät ole mustat. Muut kriteerit ovat joko kiilakorko tai muuten jämerä korko, sillä mulla ei todellakaan riitä kärsivällisyys siroilla koroilla sipsutteluun. Eikä sellaiset muutenkaan oikein istu omaan tyyliin.

Kokosin tämän blogin ihka ensimmäiseen kollaasiin muutamia varteenotettavia ehdokkaita.




Image and video hosting by TinyPic

Kuvat Asos.com, stevemadden.com

Pics Asos.com, stevemadden.com


Ensinnäkin, mua on jäänyt kuitenkin hieman harmittamaan, etten ostanut Zaran konjakinruskeita hieman oxford-tyylisiä peeptoe kiilakorkoja. Mutta onneksi uusi ystäväni Steve Madden aikoo sellaiset pian markkinoille putkauttaa.

Mutta sitten toisaalta mua houkuttaisi jotkut sandaalimaiset kengät, jotka voisi asustaa vaikkapa kivojen sukkien kanssa. Steve Maddenin paksuimmat korot löytyivät noista alarivin malleista, kummatkin tuollaisia clogs-tyylisiä. Asokselta löytyi puolestaan tuollaiset mokkasandaalit puukorolla... Kaikkien hinnat pyörii noin sadassa eurossa, vähän päälle.

Haluaisin kyllä ihan ehdottomasti noi kiilakorot, mutta toisaalta mulla ei ole yksiäkään korkosandaaleja, ja matkalla luokseni ovat jo muutama viikko sitten tilatut Jeffrey Campbellin Mary Roks -kiilat mustana.

Apua, mitkä tilaan?

-

Help me, which shoes should I buy? The ones on the upper right corner are from Asos, other three from Steve Madden. I kinda really really want the wedges, but I really really need some sandal-like heels.

All cost around 100 euros.

5 comments:

Annu said...

En tiedä sinusta, mutta itelle kolahti nuo ylimmät mokkanahkaiset. Ui.

Ulrika said...

Zarassa oli vielä tällä viikolla tollasia kiilakorkoisia, ne oli kyllä tosi kivat :)

Tuuli said...

Annu: Ne on kyllä ihanat...

Ulrika: Joo, mut ei taida olla mun kokoa enää :/

Glamour Bbey. said...

I love the wedges!

Elina said...

itse olen ainakin bongannut useamman parin noita kiiloja zarasta, aika laajalla kokovalikoimalla :) Myös omia (39) tuli kuolattua ja soviteltua, mutta hyllyyn jäi .

haussa kuitenkin jotkut eimustat-kengät, samoilla kriteereillä.