Friday, June 4, 2010

fringe

Pitkää päivää. Oon aivan raato. Alla oleva kuva vangitsee aika hyvin tämän hetken fiiliksen.

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


Mokkahapsuliivi: vintage // Mesh-paita: H&M // Kengät: Jeffrey Campbell (taas...)

Suede fringe vest: vintage // Mesh shirt: H&M // Wedges: Jeffrey Campbell (again)


Huomioita: Mun pitää hankkia lisää metallia ranteisiin, ja kaikkia kivoja rannehärpäkeitä. Jossain vaiheessa käytin enemmän, mutta sitten jäi hetkeksi, ja nyt mä oon onnistunut hävittämään korujani. Ja voisin myös välillä käyttää muitakin kenkiä. Se päivä ei tosin ole vielä huomenna.

Huomisiin kaverin valmistujaisiin mulla on jo asu valittuna, mutta kiitos huomisen 8,5 tunnin työpäivän, sen kuvaaminen jäänee sunnuntaihin.

Viikonloppuja kaikille!

-

Long days. I'm dead tired. I need more metal on my wrists.

I've already picked out my outfit for my friend's graduation party tomorrow, but due to the 8,5 h workday tomorrow, I'll probably won't be able to take pics of it until Sunday.

But happy weekend, people!

2 comments:

Tiina said...

Kaikilla on jotain ihania hapsuliivejä ja kuolaan! Mulkin ois, mutta se on keltanen ja niin kovaa nahkaa että se ei oo miellyttävä.

Glamour Bbey. said...

Awesome!